El PP propone convertir a sus altos cargos en funcionarios


16 oct 2012


Tras las críticas, el Gobierno de Feijóo afirma que se trató de un fallo de redacción en el programa

En la página 43 del programa electoral presentado por el PPdeG, en el apartado dedicado a la regulación del personal directivo de la Administración reza: 'É necesario establecer o réxime xurídico do persoal directivo profesional, que debe completar a regulación da normativa básica nesta materia; configurando unha verdadeira carreira directiva profesional, aberta, nas Administracións Públicas Territoriais, ao persoal funcionario de carreira e ao persoal laboral fixo, e nas demais entidades públicas, tamén ás persoas que non teñen a condición de empregados públicos. Débese garantir o acceso e a permanencia nesa carreira de conformidade a criterios obxectivos, así como a posibilidade de promocionar dentro dela'.

El epígrafe que está dedicado a la Función Pública y que fue denunciado hace unos días por la central sindical CIG ha sublevado a los empleados públicos, ya que consideran que se trata de una manera de que los directivos nombrados a dedo, 'entren por atrás como funcionarios políticos'. 

Error de redacción
Las críticas han llevado a Función Pública, según ha podido saber este periódico, a asegurar que 'se trata de un error de redacción en el programa', ya que la carrera profesional será exclusivamente para empleados públicos, aunque pueda haber personal directivo en los entes instrumentales que no lo sean.

Las principales fuerzas sindicales de la Administración autonómica se quedaron 'sorprendidos' cuando escudriñaron el apartado dedicado a Función Pública en el programa del Partido Popular por la promesa de abrir la carrera directiva a personal que no tenga la condición de empleado público. Para Fernando García, responsable del sindicato CIG, sería 'unha sinvergoncería xa que é abrir unha porta de atrás que ía implicar outro gasto a maiores porque non se comprendería que se mantiveran no posto cun cambio de goberno'. 

A José Francisco Méndez, presidente de la central sindical CSIF, le resulta 'significativo que no programa do Partido Popular a gran preocupación en canto a Función Pública sexa a regulación do persoal de confianza, cando a lei aínda está por facer'. Emilio Doforno, de CC OO, no comparte 'a politización da Administración. Non sería lóxico deixar comisarios políticos para outros gobernos'. José Vázquez, de UGT, también rechaza este 'error de redacción' como lo califica la Xunta.

Publicado o 16/10/2012 en www.laregion.es

Enlace permanente: pincha aquí